I hvilke situationer kan du returnere varerne?

1) Varer som beskadiges under fragt

Hvis du har mistanke om at dine varer er blevet beskadiget under fragten, kan du sende os en mail på Wallposters995@gmail.com med det samme og vedhæfte et foto af den beskadigede indpakning og det beskadigede produkt. Vi kontakter dig med det samme, for at aftale næste skridt. Din email skal sendes til Wallposters995@gmail.com inden for 48 timer efter modtagelse. Klager modtaget efter denne periode er ikke gyldige. Du behøver ikke at sende de beskadigede varer tilbage til os før andet er aftalt.

2) Utilfredshed omkring varer?   

Måske passer dine varer ikke i indretningen hjemme hos dig, eller måske er det ikke din stil? Det er intet problem, bare send dine varer tilbage og vi refunderer dig beløbet. Pak dine varer sikkert og forsvarligt (helst i den originale indpakning) og send dem til os!

Hvis du vælger at returnere varerne inden for 14 dage, refunderer vi dig for varens omkostninger og den laveste pris for forsendelse, hvis den er blevet opkrævet. Efter 14 dage refunderer vi kun værdien af varerne. Efter 14 dage får du kun pengene tilbage for varerne. Eventuelle forsendelsesomkostninger skal betales af dig.

4) Har modtaget de forkerte varer eller manglende varer i din ordre?

Har du modtaget nogle andre varer end dem du har bestilt? Mangler der nogle varer i din ordre? Det kan ske, og vi undskylder for det. Send os venligst et billede af den vare du har modtaget på Wallposters995@gmail.com. Vi kontakter dig hurtigst muligt for at aftale nærmere!

5) Produkt af dårlig kvalitet?

Har du modtaget et produkt i en dårlig kvalitet eller et sløret billede? Send os venligst et billede af den vare du har modtaget på Wallposters995@gmail.com så vi kan kontakte dig og aftale nærmere.

6) Hvordan pakker og returnerer man varerne?

Hvis du sender varerne tilbage, skal du sørge for, at de er pakket sikkert, så de ikke beskadiges under transporten. Brug ideelt den originale emballage, der fulgte med varerne.

Sammen med pakken bedes du sende os en mail til Wallposters995@gmail.com med information om, at du returnerer varerne. Angiv dit navn, ordrenummer og kontonummer, som du vil have refundering til.

Vi returnerer pengene for varerne til dig, inden for 14 dage efter modtagelse af den uskadede forsendelse på vores leverandørs lager.

Hvor skal du returnere varerne?

Mærk varerne synligt og send dem til følgende adressen på din fragtlabel

Er der nogen undtagelser?

Varer, der er lavet efter din anmodning, kan ikke returneres. Sådanne varer kan kun sendes tilbage i tilfælde af en tydelig trykfejl eller beskadigelse fra vores side. Undtagelserne er:

  • print af dine egne fotos på fotopapir.

  • kunsttryk efter behov på fotopapir.

  • Tilpasset indramning

For flere detaljer, læs venligst vores Købsbetingelser.

 

Betaling
Wallposters modtager betaling med Apex, Apple Pay, Google Pay, Visa, Visa/Elektron, Mastercard, Maestro, Shop Play & PayPal. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske ukroner og er inklusiv moms.

Wallposters bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Wallposters leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 10:00

Alle forsendelser leveres med GLS DANMARK inden for alle byer i Danmark. Hvis du bestiller fra eller til udlandet, bruger vi DHL EKSPRESS.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Wallposters vil dække returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til: wallposters995@gmail.com

Wallposters.dk
Adresse: Teglholmsgade 64
Postnummer & By: 2450, København

Vi modtager ikke returpakker på ovenstående adresse. 
Returpakkerne leveres på adressen som beskrevet på din pakkelabel. 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bank oplysninger til os på wallposters995@gmail.com, så vi kan overføre det eventuelle aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Wallposters.dk giver 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden gælder fra den dag du modtager din ordre.

Returneringsomkostninger skal du selv betale.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Wallposters995@gmail.com I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art eller egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige salgsværdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: wallposters995@gmail.com